Toimitus- ja maksuehdot

Yleistä

Wanha liitto on On The Front Line Oy:n ylläpitämä markkinapaikka, jossa tuotteita myy On The Front Line Oy (On The Front Line Oy 3136014-8, Höytämöntie 35, 33880 Lempäälä). Wanha Liitto pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Checkout finland. Voit maksaa ostokset verkkopankissa tai pankkikortilla.
Checkout Finland maksuehdot linkin takaa: https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot

OP Osta Laskulla. Huom! maksutapa poistuu 30.4.2021

Osta laskulla on OP:n tarjoama luotettava ja turvallinen maksutapa verkossa ostamiseen. Saat laskun postitse kotiisi ja vähintään 30 päivää maksuaikaa. Maksaa voit kerralla tai joustavasti erissä. Vähimmäiserä on 50 euroa.

- Vähintään 20-vuotiaille Suomessa asuville, joilla on suomalainen henkilötunnus

- 50–2000 € ostoksille

- Ensimmäiselle maksuerälle korotonta ja kulutonta maksuaikaa 30 päivää

- Tunnistautuminen suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla

- Luotonantaja tarkistaa luotto- ja osoitetiedot

- Laskutuslisä ostajalle 0 €/kk

- Osta laskulla -rahoituksen nimelliskorko on kiinteä 14,95 %

- Luotonantaja on OP Yrityspankki Oyj.

- Kuluttajien kysymyksiin vastaa rahoituksen asiakaspalvelu: kuluttajarahoitus@op.fi

Jousto lasku ja osamaksu

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com. Jousto –verkkokaupan mukavin maksutapa!

Toimitus ja toimituskulut

Verkkokaupan kassalla voit valita haluamasi toimitustavan. Käytettävissä on Postin kuljetuspalvelut.

Postipaketti 8,5 € (alv 24%)
Toimitus valittuun noutopisteesen, pakettiautomaattiin (Smartpost) tai toimipisteeseen.

Express-paketti 12 (alv 24%)
Posti Express on kuljetus, jolla lähetys viedään perille kello 8.00-16.00.

Kotipaketti 15 € (alv 24%)
Toimitus kotiinkuljetuksena kello 21.00 mennessä.

Pikkupaketti 5,5 € (alv 24%)
Pientoimitus, joka mahtuu postiluukkuun tai -laatikkoon. Max 2 kg.

Tilaukseen sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa. Valittu toimitustapa ja tilauksen sisältö vaikuttavat toimituskuluihin.

Toimitusaika

Tuotteiden toimitusajat ilmoitetaan tuotteiden tiedoissa. Pääsääntöisesti toimitusaika varastotuotteilla on muutama vuorokausi, mutta voi vaihdella tuotekohtaisesti tai toimitustavoittain. Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen.

Palautusoikeus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien.
Palautettavien tuotteiden on oltava myyntikuntoisia ja sinetöityjen tuotteiden tulee olla avaamattomia.
Mikäli haluat palauttaa tuotteen, olethan yhteydessä meihin joko palautelomakkeella tai sähköpostilla info@wanhaliitto.com.
Palautuksen postituskulut hoitaa Wanha Liitto.
Palatustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.

Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, tai huomaat virheen ostamassasi tuotteessa olethan yhteydessä meihin.

info@wanhaliitto.com